Customer Support

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en de continuïteit van uw processen te waarborgen, staan onze collega’s van de afdeling Customer Support voor u klaar. Heeft u een gebruikersvraag of storing? Dan kunt u bij ze terecht. De meeste collega’s van de afdeling Customer Support beschikken over een notariële achtergrond, zodat zij exact begrijpen waar u het over heeft. Indien zij de melding niet direct kunnen oplossen, dan schakelen zij eventueel teamviewer in om met u mee te kijken. In sommige gevallen wordt er direct geschakeld met een programmeur. Heeft u een melding die niet direct opgelost kan worden? Dan maakt de betrokken medewerker een melding aan in een ticketsysteem, zodat u volledig op de hoogte blijft van de status.

U kunt uw issues ook rechtstreeks bij ons melden via het Self Service Portal via deze link. Heeft u nog geen account? Stuur dan een e-mail naar het onderstaande e-mailadres.

De Customer Support afdeling is van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 uur – 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer: 085-20 20 307 of via e-mail: support@vanbrug.nl

Support op afstand