Als nieuwe managing director heb ik inmiddels de eerste twee maanden bij Van Brug Software achter de rug: ze waren intensief, leerzaam én inspirerend. Het is mooi om te zien dat het proces en de uitdagingen binnen Van Brug Software nagenoeg hetzelfde zijn als bij mijn eerdere werkgever PinkRoccade Care. Zo is de ontwikkeling waarbinnen we meer interactie willen krijgen tussen kantoren en cliënten exact hetzelfde. En dat terwijl de software wél wezenlijk anders is. Mijn overstap is overigens niet helemaal een overstap naar het onbekende. Want ook Van Brug Software hoort, net als mijn vorige werkgever, bij Total Specific Solutions en is daarmee onderdeel van CSI, één van de grootste en meest gerespecteerde software bedrijven van Canada. Zij handelen volgens de filosofie van het bouwen van software for life. Software die, niet alleen nú, maar ook over 20 jaar nog steeds zorgt voor optimale ondersteuning van uw primaire processen. Hoe dan ook, mijn overstap voelt uniek en tegelijkertijd nu al vertrouwd.

Enorm netwerk

Vertrouwd is ook het enorme netwerk van Van Brug Software omdat we, met nog zo’n 40 andere software-ondernemingen uit verschillende branches, als zelfstandig bedrijf binnen TSS functioneren én daarmee aangesloten zijn bij CSI, dat wereldwijd meer dan 400 bedrijven inspireert om volgens hun principe te opereren. Dit geeft prachtige kansen wanneer je praat over het delen van kennis, innovatie en vooroplopen in ontwikkelingen. De hold forever-strategie, waar TSS zich hard voor maakt, beoogt om bedrijven tot in lengte van dagen aan ze te binden. Deze enorme achterban geeft ons, en hopelijk ook u als notaris, de rust en zekerheid die nodig is om te kunnen vertrouwen op ons als bedrijf én op onze toekomstbestendige software.

Kom in contact

Wat ik in élk geval vanuit PinkRoccade Care naar Van Brug Software heb meegenomen, is het succes van het organiseren van webinars: het eerste, waaraan 135 mensen deelnamen, is inmiddels achter de rug. U begrijpt: dát krijgt een structureel vervolg. Graag hoor ik van u welke onderwerpen u een volgende keer behandeld wilt zien. En ik hoor sowieso graag van u: wat kan er anders, beter en wat heeft u nog meer van ons nodig om nóg beter te functioneren richting uw cliënten? Neem vooral contact met me op. Zo geven we ook graag de verdere ontwikkeling van Dataplaza samen met u vorm, u bent immers, als eindgebruiker, prima in staat om te bepalen wat u nodig heeft op softwaregebied. Bij interesse zien we uw aanmelding voor deelname aan de praktische sessies, heel graag tegemoet. Samen zijn we gegarandeerd in staat om software for life in de praktijk te brengen, waarbij we continu bouwen aan de ontwikkeling van Dataplaza.

Hartelijke groet,

Chris Nugteren