Even voorstellen: Tim Versluis, als jonge jongen al bezig met anderen helpen en computers...

‘Ik woon in Apeldoorn, was op zoek naar een nieuwe uitdaging en al snel enthousiast over de gesprekken en de software van Van Brug. Wat ik erg leuk vind is de grote diversiteit aan vragen die me elke dag gesteld worden. Ik hoop me de software zo snel mogelijk eigen te maken en krijg ook een gedegen opleiding om dat doel rap te bereiken. Verder help ik zelf al klanten en kijk en luister ik nog elke dag met collega’s mee.’ Dat zegt Tim Versluijs, customer care medewerker binnen Van Brug Software, sinds 6 weken werkzaam bij het bedrijf.

Maak kennis met Tim

‘Ik werk al een aantal jaren in de customer service-hoek en een van de belangrijkste zaken die ik geleerd heb, en dus ook belangrijk vind, is om goed te blijven communiceren met de klant. Vooral als de zaken soms wat langer duren dan verwacht. In ons geval kan dat bijvoorbeeld zo zijn omdat developers dingen uit moeten zoeken, alvorens we een passend antwoord kunnen geven. Dat vind ik overigens ook erg leuk, om precies te achterhalen wat er niet goed gaat in een proces of een ander vraagstuk en daar vervolgens ook uitleg over te geven. Soms resulteert dit in meer zelfredzaamheid van de klant, omdat ze voor een probleem de volgende keer niet hoeven in te bellen, maar dit snel en effectief zélf op kunnen lossen. Ik heb gemerkt dat kantoren daar erg blij mee kunnen zijn, omdat het ze zo minder tijd en energie kost. Men belt ook vaak omdat er zaken van een collega zijn overgenomen, terwijl degene die deze taken dan vervolgens uitvoert eigenlijk niet precies weet of dat wel de juiste werkwijze is. En er wordt gebeld voor allerlei soorten foutmeldingen. Overigens, in de praktijk blijken het niet altijd foutmeldingen te zijn, maar meer notificaties die aangeven dat nog niet alle velden gevuld zijn. Ook vragen over NIS en Codex komen terug, waarbij opvalt dat in Codex de zaken vele malen gemakkelijker gaan. Al is het maar het vrijgeven van een factuur, waarvoor in NIS nog veel meer stappen nodig zijn’, aldus Tim.

Het zat er al jong in…

‘Vroeger was ik ook al iemand die anderen graag hielp en dingen van nature op wilde lossen. Ook problemen met computers spraken me al jong aan, zo hielp ik bijvoorbeeld ooms en tantes met pc-gerelateerde vragen nogal eens uit de brand. Als degene die ik help écht met mijn inbreng vooruit kan, en helemaal opfleurt, dan vind ik dat fantastisch. Daar haal ik veel voldoening uit. Ik kan nu alleen nog de relatief kleine vragen oplossen maar dat wordt natuurlijk steeds meer. En bovendien, wat voor ons iets kleins is om op te lossen dat kan voor de notaris een enorm verschil maken. Ik wil mezelf graag heel breed ontwikkelen, en dat betekent ook dat ik niet heel snel door wil groeien naar een andere functie, maar juist écht een expert wil worden in Codex binnen de Customer care afdeling bij Van Brug.’

Even persoonlijk met Tim contacten?

Benieuwd naar Tim naar aanleiding van bovenstaand verhaal? Neem contact op en maak kennis, jullie zullen elkaar nog vaak spreken in de toekomst. We staan altijd open voor positieve feedback, verbeterpunten en anderszins. We kijken uit naar uw reactie.