Hoe je onze dienstverlening ervaart is voor mij het allerbelangrijkste

Nu meer dan ooit vind ik het belangrijk dat wij onze dienstverlening richting onze kantoren optimaal blijven inzetten. We meten de tevredenheid op dit moment onder andere al door het stellen van 2 korte vragen na het sluiten van elke call die binnenkomt op onze Customer Support-afdeling. Dank voor het beantwoorden daarvan!

Je mening is belangrijk: via Codex wordt hier sinds de afgelopen maanden naar gevraagd

Omdat we niet al onze eindgebruikers spreken en ik wel elke mening belangrijk vind, wordt er sinds de afgelopen maanden in Codex bij iedereen de volgende vraag gesteld: Hoe waarschijnlijk is het dat u Van Brug Software en Codex aan zou raden bij een ander notariskantoor? Of je nu notarieel secretaresse bent of notaris: elke mening helpt ons verder om je nóg beter van dienst te kunnen zijn. Heb je de vraag nog niet gezien? Dat kan. In de komende maanden verschijnt deze vraag vanzelf in Codex.

Met 2 klikken geef je al je score

Je score en mening is waardevol. Alleen dan kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren. Met slechts 2 klikken geef je al je score en zorg je voor het verzenden daarvan.

We helpen graag!

Ik dank je alvast hartelijk voor het geven van je score. Je helpt ons daar enorm mee.
Kunnen wij je nog op een andere manier helpen? Laat het mij dan ook gerust rechtstreeks weten.