Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een vriend of collega?

//Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een vriend of collega?

En dan is het nieuwe jaar van start. Wat is de tijd voorbij gevlogen! Welke plannen heeft u dit jaar en hoe kunnen we daar vanuit onze rol zo goed mogelijk bij helpen? We horen het graag!

Meten is weten

Meten is weten, zeggen ze weleens. En daar sluiten we ons van harte bij aan. Daarom gaan we vanaf 2019 ook vanuit de Customer Support de klanttevredenheid meten, om onze kantoren nóg beter van dienst te kunnen zijn. We maken bijvoorbeeld gebruik van een NPS (Net Promoter Score). Lisanne Huisman, Marketing & Communicatie professional bij Van Brug Software vertelt erover: ‘In basis hebben we maar één specifieke vraag voor onze klanten en die luidt: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een vriend of collega? Naast de NPS zullen we ons ook bezighouden met een kort klanttevredenheidsonderzoek na bijvoorbeeld het bezoek van een consultant of na het afronden van een call. Wij hopen natuurlijk dat u ons wilt helpen onze dienstverlening te verbeteren!’

Kort én krachtig

‘We houden het bewust kort, niemand wordt immers blij van ellenlange lijsten. Het idee is dat we onze dienstverlening steeds verder gaan verfijnen. De zaken die we gaan aanpassen zijn gebaseerd op de antwoorden van onze kantoren. Ik durf te stellen dat we bij wijze van spreken samen aan de tekentafel zitten om tot in detail onze ontwikkeling en de gevraagde praktijk zoveel als mogelijk op elkaar af te stemmen.’

Proactief meedenken, uw mening geven of zomaar even sparren? Bel, mail of maak een afspraak. We bezoeken én beluisteren uw verhaal graag! Wilt u direct helpen onze dienstverlening te verbeteren? Dat kan uiteraard ook!

2019-01-09T16:38:57+00:00