Tevredenheid van klanten én medewerkers; dat is jouw doel als Manager Customer Care bij ons als marktleider in notariële software. Jij onderhoudt de goede relaties met onze klanten en je begeleidt en coacht het customer support-team van 10 professionals. Aan jou de schone taak om dit team op Champions League niveau te houden. Mede dankzij jou is de ervaring bij de notaris voor jezelf, jouw familie en vrienden zo soepel en aangenaam mogelijk.
Jouw bijdrage aan ons succes
Als Manager Customer Care bij Van Brug Software leid en coach je het team customer support, bestaande uit 10 professionals. Jij bent verantwoordelijk voor:
- de strategie van jouw team en die van Van Brug Software;
- het coachen, ondersteunen en begeleiden van jouw team als groep en als individu;
- een continue hoge klanttevredenheid en de bijbehorende acties;
- het bouwen en onderhouden van relaties met onze klanten;
- het monitoren en anticiperen op veel binnenkomende vragen, wensen of problemen;
- de binnenkomende omzet op de software;
- het signaleren en anticiperen op ontwikkelingen in de markt en onze klanten.
Je past in ons team als je
- jouw manier van leidinggeven afstemt op jouw teamleden;
- resultaatgericht bent en naar jouw doelen toewerkt;
- een hoge kwaliteit nastreeft en oog hebt voor de klant;
- jouw manier van communiceren afstemt op je gesprekspartner;
- zorgdraagt voor een inclusieve cultuur waar iedereen zichzelf mag zijn;
- proactief deelt wat je in de markt ziet en dit vertaalt in adviezen en oplossingen;
- een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt en zelfstandig beslissingen durft te nemen;
- hbo werk- en denkniveau hebt en werkervaring hebt in een soortgelijke managementfunctie.
Wij bieden jou
- een bedrijf waar je écht kunt meebouwen aan en met ons team;
- ruim budget om jezelf (internationaal) verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld via onze management development programma’s;
- een goed basissalaris met bijpassende bonus en leaseauto;
- een nieuwe werkomgeving voor 32-40 uur per week;
- een leuke werkplek in Apeldoorn op 10 hoog met fijne en hechte teams;
- regelmatige uitjes en borrels met de teams.
En niet onbelangrijk:
- een jaarcontract wat, bij goed functioneren, wordt omgezet naar een vast contract;
- 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek;
- een laptop en telefoon;
- een goede pensioenregeling, altijd handig voor later.
Draag ook bij aan Software for Life en ons DNA
Ons management team is hecht, eerlijk, open en altijd lerende van nieuwe situaties. We kennen elkaars krachten en stimuleren die in te zetten. We voeren discussies, altijd vanuit de intentie om samen en als bedrijf verder te komen. Ons management team staat naast elkaar, gaat voor resultaat en heeft altijd oog voor het individu. We vieren successen en wisselen hard werken af met ontspanning.
Het customer support-team bestaat uit collega’s die een eenheid vormen en continu het beste resultaat behalen. Dat doen zij door de klantverwachting te overtreffen, elkaar feedback te geven en ook te ontvangen en te werken aan hun eigen persoonlijke ontwikkeling. Werken in het customer support-team betekent een gezonde dosis humor, dagelijks samen puzzels oplossen en klantgericht werken.
Meer informatie over werken bij Van Brug Software vind je op de werken-bij website van VBS.
Enthousiast geworden? Beleef de baan in het echt!
Dorien Bartels (Business Unit Manager) ontvangt graag jouw cv met bijpassende motivatiebrief waarom jij bij ons wil komen werken. Jouw cv en brief stuur je naar dorien@vanbrug.nl.
Heb je nog vragen? Ook dan kun je contact opnemen met Dorien. Dit doe je via 06 83 69 28 90.
Goed om te weten
- Onze sollicitatieprocedure bestaat uit minimaal 2 gesprekken en een leiderschapsassessment.
- Door te solliciteren ga je akkoord dat wij jouw gegevens bewaren tot aan het einde van de sollicitatieprocedure.
- Het maken van een drijfverentest kan onderdeel zijn van de procedure.
- Het overhandigen van een Verklaring Omtrent Gedrag maakt deel uit van het aannamebeleid.
Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Van Brug Software) toesturen van cv’s, profielen of anderszins kunnen geen rechten worden ontleend.