Meldingen en wensen aanmaken via het nieuwe Self Service Portaal

‘Sinds maandag 21 oktober is het Self Service Portaal te gebruiken voor onze kantoren. Op dit portaal kunnen medewerkers inloggen om een nieuwe melding of wens aan te maken. Denk hierbij aan een gebruikersvraag over de software, een verstoring (foutmelding) of een nieuw idee om onze software te verbeteren’, vertelt Manon Ligtenberg, Customer Care- medewerker bij Van Brug Software. ‘De eerste meldingen op ons Self Service Portaal zijn al binnen gekomen. Eén daarvan ging over een bepaalde functie die men graag aangevuld zou zien in onze software en een andere ging over een mogelijke hackersmail die binnen was gekomen. Het is mooi dat de kantoren ons voor dat soort vragen ook gewoon benaderen. Andere vragen en opmerkingen die we binnen krijgen gaan bijvoorbeeld over akteregels die blijven staan, de manier waarop velden via de PTP-module worden gevuld en de manier waarop een akte afgelijnd wordt.’

Waarom deze wijzigingen?

‘Samen met onze kantoren de beste oplossing bedenken, zodat zij zo optimaal mogelijk kunnen werken met de software. Dat is een manier van werken die ons erg goed bevalt. Naast de co-creatiesessies, is ook het Self Service Portaal een mooi voorbeeld’, vervolgt Manon. ‘Het klantportaal biedt veel voordelen. Zo hebben we direct alle benodigde informatie bij de hand, waardoor we problemen sneller kunnen oplossen en vragen sneller kunnen beantwoorden. Ook kunnen medewerkers wensen indienen via het nieuwe portaal. Doordat we via een formulier gericht vragen stellen over de wens, raken we op een praktische manier nog beter in gesprek over wat de kantoren nu precies willen. Alle informatie staat duidelijk bij elkaar en onze developers zien rechtstreeks en op een onderbouwde manier wat de wensen van onze kantoren zijn. Dat maakt het gemakkelijker om onze software nog verder op bijvoorbeeld gebruiksgemak aan te scherpen.’

De voordelen op een rijtje

  • Maak zelf gemakkelijk een nieuw ticket met een vraag of een verstoring aan.
  • Volg de actuele status van dit ticket en die van collega’s.
  • Beantwoord rechtstreeks via het ticket vragen van de Support-afdeling of voeg eigen opmerkingen toe.
  • Geef eenvoudig een wens of idee door voor verbetering van onze software.
  • Zoek, in de toekomst, in een gekoppelde kennisbank naar een antwoord op je vraag.

Neem contact op

Nog even doorpraten over dit onderwerp? Dat kan! Neem vooral contact met ons op via 085-20 20 307 of stuur een e-mail naar selfserviceportal@vanbrug.nl.