Jullie feedback bepaalt mede wat er in Codex ontwikkeld wordt!
We gaan volgende maand weer van start met het meten van jullie tevredenheid door het uitvragen van de Net Promoter Score (NPS) in Codex. Vorig jaar heeft jullie feedback ons waardevolle informatie opgeleverd. Tegelijkertijd blijft er ruimte voor verbetering. Daarom doe ik ook dit jaar weer een beroep op jullie. Met jullie feedback komen we verder.
Feedback vragen is onmisbaar.
De komende maanden in Codex verschijnt bij iedereen weer de volgende vraag:
Een score is meer dan een score
Daarom vragen wij na het geven van jouw score om enkele vragen te beantwoorden. We willen graag weten wat de achterliggende gedachte achter jouw score is. Wat kunnen wij verbeteren en waarom. In slechts twee minuten geef je ons dan direct al de juiste informatie waarin wij kunnen verbeteren. Wil je dit liever niet? Dan kan je de vragenlijst eenvoudig wegklikken.
Feedback geven loont: met deze ontwikkelingen in Codex is inmiddels gestart
Vorig jaar zijn wij aan de slag gegaan met jullie feedback. Zo zijn we gestart met de ontwikkeling van de koppeling met het Huwelijksgoederenregister en de inzage in het Centraal Testamenten Register.
De inschrijfmodule voor de Kamer van Koophandel is in volle gang. Wij zijn hierin ook afhankelijk van de gereedheid van de Kamer van Koophandel.
In SYVAS hebben wij ons gefocust op zo min mogelijk muisklikken. Zo worden mededelingen automatisch opgehaald en kan een intrekking en verbetering van een ingeschreven stuk met één druk op de knop.
Geef daarom ook dit jaar jóuw feedback.
Wanneer wij software blijven maken die aansluit op jullie wensen, blijven jullie naar tevredenheid werken met Codex. Jullie feedback is daarom onmisbaar om vooruit te komen. Geef dus vooral je feedback!
Vragen of sparren?
Bel mij gerust op 06 – 51077199. Een e-mail sturen mag natuurlijk ook.