Vind het antwoord op je vraag in ons Self Service Portaal

Wist je dat het ook mogelijk is om je vraag te stellen via de kennisbank in ons Self Service Portaal? In deze kennisbank hebben wij zoveel mogelijk verzamelde items gebundeld, waardoor mogelijke antwoorden op jouw vraag direct worden getoond. Kun jij weer verder met je werk en hoef je niet te wachten op antwoord.

Mocht het antwoord er alsnog niet bij staan, dan kun je via dit portaal ook makkelijk je melding en wens aanmaken. De status van je ticket kun je vervolgens daarin volgen. Uiteraard blijft deze kennisbank in ontwikkeling en worden er steeds meer kennisitems toegevoegd.

Hoe werkt het?
In het Self Service Portaal vul je in de zoekbalk een zoekterm in. Dit kan zowel een onderdeel zijn van een module, zoals: ‘facturering’ als een woord uit de foutmelding, zoals: ‘objectverwijzing’:

Door op een gevonden kennisitems te klikken wordt de volledige inhoud van het kennisitem weergegeven.

Ja, dat wil ik! Maar ik heb nog geen account?

Geen probleem, wij maken een account voor je aan. Stuur hiervoor een e-mail naar selfserviceportal@vanbrug.nl met je naam en je persoonlijke e-mailadres en je ontvangt van ons de verdere instructies.