Tips & Tricks Codex – Januari 2022
Elke maand geven we je tips & tricks om gemakkelijker en sneller te werken met Codex, zodat je meer tijd overhoudt voor persoonlijk contact met je cliënten.
Inmiddels hebben we al weer ruim twee jaar ons Self Service Portaal voor jullie open staan. Er wordt dankbaar gebruik van gemaakt, maar toch zijn er klanten die er nog geen kennis mee gemaakt hebben.
Welke voordelen heeft het Self Service Portaal (SSP) voor jou?
Om te beginnen is het SSP heel makkelijk te benaderen via de knop op de startpagina van Codex.
Binnen het SSP kan je heel makkelijk en snel een ticket bij ons inschieten als er iets mis gaat in Codex. Maar ook als je een gebruikersvraag hebt kan je die via het SSP aan ons stellen.
Bij het aanmaken van je ticket kan je al je informatie en vragen invoeren, ook kan je eventueel screenshots of andere bestanden toevoegen.
Zodra het ticket aangemaakt is komt deze bij ons binnen en pakken we deze op.
Wij kunnen rechtstreeks in het ticket reageren. Zo kunnen wij makkelijk aanvullende vragen stellen. Ook als we extra gegevens nodig hebben, zoals bijvoorbeeld screenshots, kunnen deze makkelijk via het SSP gedeeld worden.
Je kan dus ook makkelijk via het SSP zien wie je ticket in behandeling heeft en wat de status van het ticket is.
Als het uiteindelijk nodig blijkt om mee te kijken nemen we uiteraard gewoon even contact met je op.
Je kan in het SSP ook zien of er andere medewerkers van jouw kantoor (al) tickets uit hebben staan. Zo voorkom je dat er tickets dubbel aangemaakt worden.
Ook vind je in het SSP de instructiefilmpjes, onze contactgegevens en kan je een aanvraag tot dienstverlening doen.
En dan hebben we ook nog onze kennisbank aan het SSP gekoppeld! Je kan hier vrij in rondkijken. Bovendien krijg je bij het aanmaken van een ticket al mogelijke oplossingen te zien. Daardoor is het misschien niet eens nodig om je ticket aan te maken. Je kan meer vinden over de voordelen van onze kennisbank in de Tips & Tricks van mei 2021. Al met al dus genoeg redenen om ook gebruik te gaan maken van ons Self Service Portaal.
Om ook gebruik te gaan maken van het Self Service Portaal stuur je een mail naar support@vanbrug.nl en wij maken een account voor je aan!
Consultancy inplannen
Heb je vragen over deze tips & tricks of wil je nog meer tips over hoe je nog sneller en efficiënter met Codex werkt? Plan een consultancydag in! Op verzoek kan een losse consultancydag op locatie worden ingepland, maar het is ook mogelijk om te kiezen voor een consultancy-abonnement.
Meer informatie over een consultancydag? Stuur ons een e-mail!