Tips & Tricks Codex – Mei 2021
Elke maand geven we je tips & tricks om gemakkelijker en sneller te werken met Codex, zodat je meer tijd overhoudt voor persoonlijk contact met je cliënten.
Het is in ons Selfservice portaal niet alleen mogelijk om je tickets in te schieten. Je kan hierin ook zelf al het antwoord vinden op veel van je vragen zodat jij weer snel verder kan met je werk!
Je kan in het bovenste veld je vraag intypen:
Het systeem zal een aantal suggesties geven die je zou kunnen kiezen.
Als er een oplossing is kan je die er ook vinden!
Als je een foutmelding met een foutnummer krijgt kan je heel eenvoudig het nummer ingeven en de eventuele oplossing er bij zoeken.
Ook als je een ticket aanmaakt geeft het systeem suggesties voor eventuele oplossingen n.a.v. de omschrijving van de melding.
Het kennissysteem in het Selfservice Portaal wordt constant ge-update en aangevuld. Het is dus zeker de moeite waard om daar eens in te kijken als er iets niet goed gaat.
Heb je nog geen account voor het Selfservice Portaal? Stuur dan een mail naar support@vanbrug.nl dan maken wij hem voor je aan!
Consultancy inplannen
Heb je vragen over deze tips & tricks of wil je nog meer tips over hoe je nog sneller en efficiënter met Codex werkt? Plan een consultancydag in! Op verzoek kan een losse consultancydag op locatie worden ingepland, maar het is ook mogelijk om te kiezen voor een consultancy-abonnement.
Meer informatie over een consultancydag? Stuur ons een e-mail!