Wist je dat?
Wij een Self Service Portaal hebben waarin je een antwoord op jouw vraag kunt vinden. Mogelijke antwoorden worden dan direct al getoond. Kun jij weer verder met je werk.
Klik hier om naar het Self Service Portaal te gaan. Mocht je hiervoor geen account hebben, stuur dan een e-mail naar support@vanbrug.nl met je naam en je persoonlijke werk e-mailadres.

Je kunt in het bovenste veld je vraag intypen:

Het systeem zal een aantal suggesties geven die mogelijk overeen kunnen komen met jouw vraag. Mocht dit gaan over een bekend probleem, dan kan er ook al een oplossing bij staan.

Als je een foutmelding met een foutnummer krijgt, kun je heel eenvoudig het nummer ingeven en de mogelijke oplossing erbij zoeken.

Ook als je een ticket aanmaakt geeft het systeem suggesties voor eventuele oplossingen n.a.v. de omschrijving van de melding.

Het kennissysteem in het Selfservice Portaal wordt constant geüpdatet en aangevuld. Het is dus zeker de moeite waard om daar eens in te kijken als er iets niet goed gaat.